En påminnelse
Jag ser ganska mycket i det här communityt. Just nu ser jag tyvärr mest folk som klagar. Men en sak vill jag bara upplysa om.På alla företag i detta land finns det människor som är anställda av olika anledningar. En kanske är ekonom, en annan sköter inköp, en tredje sköter pr och en fjärde kan jobba med det grundläggande som företaget verkligen sysslar med. Bara den delen kanske delas upp i flera nya tjänster där x antal människor sitter med heltidsarbeten.
Min poäng är att det är helt lönlöst att klaga på företaget Star Stable för att utöka sina sociala medier då det är saker som inte funkar till 100% i spelet, för självklart är det helt olika människor som håller i de olika delarna. Även de saker som inte funkar hur bra som helst idag kommer antagligen göra det nästa vecka. Man bör inte alltid döma i förtid.
Tänk på det bara.
♥ Ada Wolfdaughter
Bra sagt! :)
♥ ellie
hej esme!jag har några frågor till dig.
1.om jag vill ta en autograf med nån vilken knapp trycker man på då?
2.vilken knapp trycker man på om man vill logga ut?
3.om man säljer en häst på sso.vet sso då att man inte betalar för den längre?
4.dina videosar äger fett mycket så du vet det.
Svar:
Esmeralda Silverforce
Trackback
Jag stöttar inte dem som hatar på StarStable för det här med avstägningarna osv, det är helt rätt. Men på min blogg skriver jag gärna om när jag är nöjd men också när jag är missnöjd. Tycker deras kundservice har varit under all kritik och felen i spelet har bara blivit fler och fler och fler. Att sätta in Joakim har varit de bästa de gjort, han ger ialla fall information och det underlättar ens tålamod (Y) så tummen upp för att de försöker förbättra.