Chrome Pointer

Det här med kritik vs hat

Jag ska sitta och jobba lite extra nu på kvällen för att kunna vara ledig mer i morgon, men jag tänkte lämna er med en post jag skickade upp på Instagram för en stund sedan - för att påminna att det är så otroligt onödigt med hatfulla kommentarer, även om man är lite besviken.

EVERYONE IS ENTITLED TO THEIR OWN OPINION - But none of you were raised by wolves. You wouldn't want your teacher to say mean things about your school work, right? It's not difficult being nice, even if you don't like something! #EsmeSays

Ett inlägg delat av ✨Esmeralda "Esme" Silverforce✨ (@esmesilverforce) Nov 2, 2017 kl. 11:06 PDT

Filipa

Otroligt bra skrivet på din insta, håller med dig till 100%! Det är ALDRIG okej att vara rent ut sagt taskig mot någon, oavsett om man är anonym eller inte! Man måste komma ihåg att SSO-teamet inte är några datorer utan människor, med riktiga känslor. Och man måste inte tycka om allt, men att klaga utan något konstruktivt syfte endast avsett för att trycka ner folk... Om man nu tyckte mindre bra om något så kan man göra som du förklarade på din insta: komma med feedback om VARFÖR det inte var bra, och vad de kan göra för att åtgärda detta istället för att bara klaga och hata. Så snälla, tänk till en gång extra innan ni skickar er kommentar/ert medelande. Tack!❤️Sprid kärlek istället, var schyssta och ge feedback med en trevlig ton! Det var allt jag hade att säga, ha det bra❤️

Lilly Underwood

Precis!

Kom ihåg mig!